Mały Książe

Przeczytałam ostatnio książkę pt: "Mały Książe".Dosyć przyjemnie Mi się ją czytało , gdyż jest pisana prostym i łatwym do zrozumienia językiem.Można by powiedzieć że jest dość nie typową lekturą szkolną. 
Opowiada między innymi o przyjaźni,miłości,stracie, o niewinności i o dorosłym świecie. Oraz małym chłopcu,który wyrusza w podróż.
Przygody jakie miał Mały Książe były bardzo dobrze opisane i świetnie się razem z nim bawiłem.
Książka ma charakter fantastyczny i nie ukrywam że to bardzo wieloznaczna i niesamowicie urocza powieść. Według mnie jest w stanie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających odbiorców.
Akcja rozgrywa się na kilku fantastycznych planetach, w nieznanym układzie słonecznym. Książe podróżował na przeróżne  planety , na których uczy się ja to być dorosłym.
Uważam że Antoine de Saint-Exupery wykonał kawał dobrej roboty.
Ta książka na pewno zdebiutuje pokolenia i zawsze będzie na czasie. Gdyż wiele cytatów z owego utworu uważam, za godne zapamiętania oraz takie, które mogłaby się stać dewizą życiową niejednego człowieka.

 Natalia IB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz